סנדוויץ' חם - דלעת, סלק ופסטרמת הודו דבש

60 דק'
למביני עניין
בשרי

המתכון באדיבות נדב טל בעל הבלוג עושהסלט.

מרכיבים

כללי:

200 גרם דלעת (ללא קליפה)
1 סלק אדום

לחמניות:

5-7 פרוסות פסטרמה הודו דבש של זוגלובק
5 גבעולי כוסברה
1 בצל ירוק
¼ כפית פלפל שחור גרוס
¼ כפית מלח גס
¼ כפית זרעי כוסברה
כף חרדל כפית דבש

אופן הכנה

  1. הדלעת והסלק נצלים כשהם עטופים כמו סוכריות בנייר אפיה שאותו עוטף נייר כסף( אופן צליה זה מרכך את הדלעת והסלק ומעצים את הטעמים שלהם).
  2. מחממים תנור ל-225 מעלות. פורסים על משטח עבודה מלבן נייר כסף ועליו מניחים מלבן של נייר אפיה (המלבנים צריכים להיות גדולים מספיק בכדי לעטוף את הדלעת והסלק – כל ירק בנפרד).
  3. פורסים את הדלעת למלבנים בעובי ½ סנטימטר, מניחים על נייר האפיה, מפזרים מעט מלח גס ומעט פלפל שחור גרוס ואת זרעי הכוסברה.
  4. בוזקים מעט שמן זית ועוטפים את הדלעת בנייר האפיה ובנייר הכסף יחדיו – פרוסות הדלעת צריכות להיות עטופות ואטומות מכל הכיוונים.
  5. קולפים את הסלק, פורסים לפרוסות בעובי ½ סנטימטר, מפזרים מעט מלח גס ופלפל שחור גרוס ומוסיפים מעט מאוד שמן זית, עוטפים באופן זהה לדלעת. אופים את הדלעת והסלק למשך כחצי שעה.
  6. בקערית מערבבים את החרדל והדבש לתערובת אחידה. מפרידים את עלי הכוסברה מן הגבעול ומשאירים בשלמותם. פורסים את הבצל הירוק דק ועוברים להרכבת הכריך.
  7. מורחים שכבה נדיבה מחרדל – הדבש בלחמנייה של ברמן, עליה מניחים את פרוסות הדלעת והסלק, מעליהן פרוסות פסטרמה הודו של זוגלובק, מוסיפים מעט מן הבצל הירוק ומעלי הכוסברה וסוגרים. מומלץ להגיש חם.

מתכונים נוספים