בילוי זוגי בבית

נכון, תמיד כיף לצאת עם בני/בנות הזוג שלנו, לקרוע את העיר באיזו מסיבה טובה, להתפנק עם ארוחה במסעדה יוקרתית ואפילו לצאת לקמפינג בחיק הטבע מפעם לפעם. הדבר החשוב ביותר בשגרה הזוגית של רבים מאיתנו הוא זמן איכות משותף. השנתיים האחרונות עם פרוץ מגפת הקורונה לימדו את כולנו שאפשר להנות מזמן איכות בתוך כתלי הבית  ולהנות משלל האופציות לבילוי ביתי.

בילוי זוגי בבית זה משהו שגם אתם אוהבים מאוד ? אם בא לכם להפוך אותו למיוחד ואינטימי יותר, אנחנו שמחים לחלוק אתכם כמה רעיונות נפלאים כיצד תוכלו לעשות זאת ולפנק אתכם בכמה טיפים לאוכל טעים שיכול ללוות את הערב המשותף שלכם. תבלו!

סרט בבית

מה שיפה בבילוי הזוגי המשותף שלכם בבית הוא שאתם לא צריכים להוכיח כלום לאף אחד: אתם יכולים להתלבש איך שבא לכם, להיות איפה שמתחשק לכם ופשוט להרגיש הכי טבעי שיש. בדיוק בגלל זה אתם לא חייבים איזו אטרקציה מפוצצת , לפעמים הכי כיף בעולם פשוט לראות סרט טוב ביחד. אז כדי שתיהנו באמת, שווה לבחור מראש סרט שאתם אוהבים ביחד ולא ללכת על בחירה אקראית שעלולה להשאיר אתכם מאוכזבים. היכנסו וקראו המלצות על סרטים, בדקו מה מציעים לכם בשירותי הסטרימינג והכבלים שאתם מחוברים אליהם, אפשר גם לחפש סרטים בתשלום במקומות שונים ברשת. אם בא לכם להפוך את הכול לחוויה של ממש, פנקו את עצמכם עם פופקורן שתכינו מראש וכמובן שאפשר גם לשדרג עם שתי כוסות יין משובח.

בילוי בכיף

אתם בכל זאת מחפשים לעשות משהו מיוחד וקצת שונה? לא רוצים לשבור את הראש או להתאמץ יתר על המידה? מה דעתכם על משחק קופסה באווירה של פעם? אפשר ללכת על כל דבר שכיף לכם לעשות ביחד – משחק מונופול סוער, טאקי או קלפים כמו ג'אנגל ספיד, שבץ-נא שיכניס אתכם למוד תחרותי ובעצם כל מה שעושים לכם כיף ביחד. אם יש לכם בבית משחקים שאתם אוהבים אז לגמרי הרווחתם וכמובן שאפשר גם לרכוש מראש משחקים או להשאיל במיוחד לערב מחברים. לא הספקתם לארגן משחק קופסה נחמד והבילוי שלכם כבר הגיע? לא נורא, אפשר לאלתר עם משחקים כמו ארץ עיר, איקס עיגול ואפילו להשתטות ולשחק ביחד אמת או חובה.

שתו קצת יין

בינינו, ערב אינטימי משותף ומחבר הולך נפלא עם קצת יין איכותי , אם אתם חובבי יינות אז למה לא לדאוג מראש ליין טוב באמת שתיהנו ממנו? הינה כמה רעיונות:

  • יין רוזה – זהו יין חצי יבש המבוסס על ענבי גרנאש. הוא קליל, נעים וטעים בפה, לא מחייב ולגמרי מאוזן. יין הרוזה הוא קל ושקוף יותר והוא מושלם כשרוצים פינוק מתקתק ואלכוהולי בערב זוגי רומנטי או סתם קליל ומהנה.
  • לה מולינה, מרלו 2018 – היין הזה, על אף שהוא יין אדום מאוד במהותו, הוא קליל ויש לו טעם מלטף ועשיר שעושה חשק לעוד.
  • שמפניה קטייה ברוט – אז מה לגבי שמפניה? הזוג הזה הוא תוסס במיוחד, קליל, יורד בכיף ובצורה נעימה בגרון ונותן לנו באזז נעים בהחלט עם 12.5 אחוזי אלכוהול. שמפניה מתאימה לבילוי מצחיק ומשעשע והולכת נפלא עם כל מיני סוגי של נשנושים קלילים ומהירים.

מה אוכלים?

אין ספק שבשביל בילוי זוגי בבית חייבים לפרגן לעצמנו באוכל טעים. זה לא משנה אם אתם מחליטים בסוף ללכת על סרט או דווקא על משחק או משהו אחר, בערב מיוחד כזה שווה גם לדאוג לאוכל מיוחד ולא עוד ארוחת ערב רגילה. אפשר ללכת מכיוון אחד על ערב חלבי עם פלטת גבינות משובחות וסלטים וזה כמובן הולך מצוין עם היין, או לכיוון של טאפסים טעימים כמו מגוון סוגי נקניקים פרימיום שאפשר לחטוף ולנשנש בכיף, ממרחים טובים כמו ארטישוק, טפנד זיתים, פסטו, אולי אפילו ממרח או פטה כבד. והכי מושלם? כשיש בצד טוסטונים קטנים שאפשר לשים עליהם הכול ולהכין ביסים קטנים ומושלמים.

רעיונות לארוחות ערב נוספות שאפשר להכין בקלות

אם בא לכם לבשל ולהפוך את הארוחה לחלק מרכזי בבילוי הזוגי המשותף שלכם, שווה להכין דברים מיוחדים ושונים שלא יוצא לכם להכין בדרך כלל, כדי להפוך את הערב למשהו קצת אחר. סביר שלא תרצו לעמוד שעות במטבח , ריכזנו לכם ארוחות ערב קלילות ומהירות הכנה : שקשוקה עם קבנוס, טורטיות במילוי פסטרמה, קוביות פסטרמה עם כתף בקר ופלחי תפוח אדמה יכולים להיות נהדרים עבור הערב שלכם.

הכי חשוב – לא לשכוח לקבוע תאריך

העניין עם בילוי בבית, זה שממש קל להפוך את זה לעוד סתם ערב רגיל, שגרתי ולא מרגש מיוחד. בדיוק בגלל זה אתם חייבים לשבת ביחד, להחליט מה אתם מתכננים לעשות בערב שלכם ואיך תייחדו אותה משאר הערבים, לקבוע עוגן ביומן ולתכנן מראש את הנשנושים והשתייה שתביאו. הקפידו לעשות זאת אחת לכמה זמן ותרגישו את הרווח הגדול לזוגיות שלכם. תבלו!

מאמרים נוספים