פלטת נקניקים לאירוח: כל הטיפים וההמלצות לאירוח בסטייל

רבים יודעים: כל מה שהופך אירוח חביב לאירוח מושלם הוא אוכל טוב. אבל מה יותר טוב מאוכל שהוא גם קל להכנה, גם בעל מראה מזמין ומצטלם טוב, וגם טעים וכיפי במיוחד? אם כן, אנחנו רוצים להציע לכם פתרון אירוח שירשים את האורחים שלכם – פלטת נקניקים. אז איך מכינים פלטת נקניקים מהאגדות ומתחילים לארח בסטייל? כל הטיפים והדגשים כאן.

פלטת נקניקים – הפתרון המהיר

חזרתם מהעבודה ובא לכם על נשנוש טעים? חברים או משפחה הפתיעו והם עומדים לבקר? רוצים לארגן בילוי זוגי בבית באופן ספונטני, ובא לכם ליהנות מאוכל טוב? ובכן, זה לא משנה מתי ואיך – דעו שיש פתרון מהיר ומושלם עבור אוכל שאפשר להכין במינימום מאמץ, אבל במקסימום הנאה. אנחנו מדברים איתכם כאן על פלטת נקניקים: לא צריך ללכלך כלים, לא צריך להדליק תנור או גז וגם לא לעמוד שעות במטבח. כל מה שתצטרכו כאן זה כמה סוגי נקניקים טובים ואיכותיים; מגש, קרש עץ או כל דבר שתוכלו לסדר עליו יפה את הכול, תוספות שישדרגו את הפלטה (טיפים בהמשך) – והינה לכם מגש אירוח שיסגור לכם את הערב.

פלטת נקניקים לאירוח – הטרנד שכבש את המדינה

לאחרונה נראה שפלטות נקניקים הפכו לטרנד די מבוקש, ולא בכדי. יותר ויותר ברים ומסעדות מציעים את המנה הזאת בתפריט שלהם, אבל יותר מזה: כיום אפשר למצוא מקומות שמתבססים על הקונספט הזה של פלטות בשרים ונקניקים, לצד סוגי בירות ויין שבאים ממש טוב עם  הנשנוש הזהולכן, חשוב שתדעו כי אתם יכולים להעביר את הטרנד הזה גם אליכם הביתה, ולהרשים את האורחים שלכם עם פלטת נקניקים עשירה במיוחד. מדובר באופציה מצוינת לאירוח משום שאתם יכולים לבחור את סוגי הנקניקים שאתם והאורחים שלכם אוהבים במיוחד, ולהפוך את האירוח למרשים עוד יותר אם תבחרו לעצב את הפלטה. אז איך תעשו את זה?

הטיפים שלנו לעיצוב פלטת נקניקים לאירוח בסטייל

בגדול הכנת פלטת נקניקים היא לא מסובכת בכלל, וכל מה שצריך לעשות הוא להניח את הנקניקים על המגש בדרכים שונות. אתם יכולים לגלגל כל פרוסת נקניק ולתקוע בה קיסם, ולסדר את כולם אחד לצד השני, או שתוכלו להניח כמה פרוסות נקניק על המגש ועליהן לשים כמה נקניקים מגולגלים. כמובן שאפשר גם לקפל כל פרוסה, להניח את הפרוסות בצורת מניפה ועוד ועוד. אל תחששו להשתמש ביצירתיות שלכם וליצור מראה מזמן וכזה שיגרום לאורחים שלכם לצלם את השולחן.

מלבד הנקניקים שהם בהחלט מסמר הערב, תוכלו להעשיר את הפלטה עוד יותר ולהוסיף לה כל מיני נשנושים שיתאימו:

  • ירקות: שילוב של הנשנוש הטעים והבריא הזה יכול להתאים פה בהחלט, והם יכולים להוסיף צבעוניות וטעם לשולחן. תוכלו לשלב את הירקות בפלטת הנקניקים שלכם, אבל גם להכין פלטת ירקות מגוונת, צבעונית וטעימה במיוחד של ירקות בנפרד.
  • מטבלים: בין שהוספתם ירקות ובין שלא, כנראה שאין משהו יותר כיפי מרטבים, מטבלים וממרחים, ובמיוחד כשמדובר בבשר ונקניקים. אנחנו מדברים פה בעיקר על מיונז, חרדל דיז'ון, פסטו, טפנד זיתים, עגבניות מיובשות ולמעשה כל מה שילך לכם טוב לצד הנקניק.
  • לחמים: יש לנו כבר נקניקים, ירקות ומטבלים – בואו נעטוף את כל הטוב הזה בלחם טרי. בחרו בלחם איכותי וטוב, כמו לחם מחמצת או לחם כפרי, והגישו אותו פרוס. תוכלו לתת לאורחים שלכם להכין לעצמם ביס טעים, אבל בהחלט גם להכין כמה כריכונים מראש.
  • קרקרים: קרקרים הולכים מצוין ליד פלטת נקניקים, ובמיוחד אם יש גם מטבלים טובים. שימו קרקרים (מלוחים או רגילים) בקערית – וזה כבר יעשה את העבודה.
  • חמוצים: עוד שילוב מצוין כאן הוא חמוצים. מלפפון חמוץ, זיתים מסוגים שונים, צלפים במלח וכבושים אחרים. אפשר לפרוס אותם, להשאיר אותם שלמים, או לתקוע חתיכה בקיסם שתופס את הנקניק.

הנקניקים האידאליים לפלטת נקניקים לאירוח – ההמלצות שלנו

פלטת נקניקים טובה מתחילה כמובן בנקניקים איכותיים וטעימים, ואין ספק שהנקניקים של זוגלובק יהיו מושלמים עבור כך. אז מה אנחנו ממליצים לכם לשלב באירוח שלכם?

סרוולד

אם אתם לא מכירים את הסרוולד שלנו, חשוב שתדעו כי מדובר בנקניק משובח ואיכותי שעשוי מנתחי בשר מובחרים . אין ספק שמדובר בנקניק קלאסי והוא לגמרי הכרחי בכל פלטת נקניקים.

סלמי מעושן

עוד נקניק קלאסי וטוב הוא סלמי מעושן. הסלמי מגיע בצורת נקניק שלם, כך שתוכלו לחתוך אותו לפי העובי שתרצו, וכמו כן הוא דקיק יותר מאשר נקניק פרוס,משהו שיוכל לשדרג את המראה של הפלטה.

חזה בקר דק דק דק

ובכן, חזה בקר דק דק דק הוא בדיוק הנקניק המושלם עבור פלטת נקניקים. זהו חזה בקר איכותי בטעם המוכר והאהוב שפשוט חתכו אותו דק במיוחד, כדי שיהיה מושלם בכל ביס שתיקחו.

פסטרמה בדבש

כדי לגוון קצת את בשר הבקר המצוין, אנו ממליצים להוסיף גם פסטרמה. פסטרמה בדבש תעזור לכם ליצור פלטה מזמינה וגם תקפיץ לכם את הטעמים עם מתיקות מעודנת.

קבנוס סטיקס

אל תחמיצו את השוס הזה הוא חובה לפלטה שלכם. את הקבנוס סטיקס בטעם מקסיקני אתם לא צריכים לחתוך או לעצב בצלחת בהכרח, אלא פשוט להניח את זה על המגש לצד הנקניקים, והינה לכם נשנוש קל וטעים – במיוחד לאוהבי החריף.

לסיכום

לארח בסטייל היא לא משימה מורכבת במיוחד עם פלטת נקניקים טעימה. כל מה שנשאר לעשות הוא לארגן כמה בירות טובות או יין איכותי שילך טוב עם הנקניקים, לדאוג לאווירה טובה – ולהתחיל לאכול.

בתיאבון!

מאמרים נוספים