בילוי עם חברים: רעיונות והמלצות

בילוי עם חברים: כל הרעיונות הכי מומלצים

 בינינו, מה יותר טוב מבילוי מהנה עם חברים טובים? מעלים זיכרונות וחוויות, לא מפסיקים לצחוק ושוכחים לכמה שעות מכל הצרות וכאבי הראש של היומיום. נראה שככל שעובר הזמן ואנחנו מתבגרים, אנחנו מוצאים פחות ופחות הזדמנויות לבילויים כאלה שבאמת עושים טוב על הלב, ובדיוק בגלל זה חייבים לשמור על הגחלת וליזום מפגשים משותפים ומהנים. אין זמן לקפוץ אחד לשני במהלך היום יום יותר מדי? לא נורא! יש הרבה רעיונות מדליקים לבילויים ואירועים מיוחדים שאפשר לעשות ביחד – כל מה שצריך זה להחליט על תאריך ופשוט להיפגש וליהנות יחד. על כן, הינה כמה רעיונות והמלצות.

באולינג

  • מה הרעיון – באולינג הוא לגמרי הבילוי המושלם כשבאים בקבוצה, בפורום מצומצם יותר או אפילו בזוג. גם מקום סגור, חמים ונעים, גם פעילות ספורטיבית היתולית בעלת אלמנט תחרותי שמוסיף לכל הכיף וגם אפשרות לבילוי, מינגלינג ושיחות חולין עם חברים טובים ואהובים.
  • מה להביא – גם כאן אתם בהחלט לא צריכים להביא יותר מדי דברים, לכו על ביגוד נוח ומשוחרר שיאפשר לכם לשחק בכיף. מבחינת האוכל, כמעט בכל אולם תמצאו קפיטריה או מזנון שמגישים נשנושים טעימים.
  • זמן מומלץ לבילוי – זה לגמרי תלוי בכם. אתם יכולים להיות תחרותיים, לעשות משחק מהיר או שניים ולהמשיך הלאה או לקחת את הזמן בכיף, לעשות הרבה משחקים ולקחת את הזמן בין לבין עם בירה ואיזה נשנוש נחמד.

חדר בריחה

  • מה הרעיון – חדר בריחה הוא בילוי נהדר לקבוצות קטנות של חברים. אם אנחנו מדברים על 20-30 איש של חברים כולל בני/בנות זוג, זה אולי פחות מתאים, אבל לקבוצות קטנות ומגובשות, צוותים בצבא, חברי ילדות וכו', זה נהדר. הרבה מתח, אקשן, חידות שמפעילות את המוח והרבה צחוקים בין לבין. בסוף יוכלו לצלם אתכם במתחם עם כל מיני אביזרים הקשורים לחדר וכך תישאר לכם גם מזכרת יפה.
  • מה להביא – שום דבר מיוחד. גם את הטלפונים משאירים בחוץ כדי שלא תרמו כמובן. אחרי האטרקציה אפשר ללכת לאכול איפשהו ביחד.
  • זמן מומלץ לבילוי – בדרך כלל אנחנו מדברים על אתגר של שעה פחות או יותר (וזה תלוי ברמת המיומנות והחדות שלכם בחדרי בריחה), מומלץ לפנות שעתיים לכל הסיפור.

פיינטבול

  • מה הרעיון – אם אתם מתחברים לתחרות, אתגר וספורט, פיינטבול זו הפעילות המושלמת עבורכם. מתחלקים לקבוצות, מקבלים כלי נשק שיורים כדורי צבע, ממציאים טקטיקות וחווים חוויה קרבית אתגרית יחד עם החברים הכי טובים.
  • מה להביא – לאטרקציה הזו רצוי להתלבש בבגדים נוחים שיאפשרו לכם תנועה, מומלץ ללכת על בגדי ספורט. תביאו אתכם גם מים, כי אתם הולכים לרוץ ולהזיע, ושווה להביא גם בגדי החלפה למקרה שהבגדים שלכם יספגו רסיסי צבע, וזה בטוח יקרה.
  • זמן מומלץ לבילוי – זה לגמרי תלוי בכושר ובניסיון שלכם. סשן מתחילים ייקח בין 45 דקות לשעה ומיטיבי לכת יכולים לשחק שעתיים בלי בעיה.

פעילות ספורטיבית משותפת – כדורסל או כדורגל

  • מה הרעיון – תכלס, חבורה טובה ומגובשת שמחפשת בילוי עם חברים עם הרבה צחוקים ואקשן, לא צריכה יותר מכדור עגול ומגרש לשחק עליו. מפגינים קצת כישורי קליעה לסל עם משחק כדורסל או מדגימים דריבלים של מסי על מגרש הקט רגל.
  • מה להביא – כדור כמובן. חשוב להתלבש בבגדים נוחים לספורט ואפשר להביא גם תיק עם בגדי החלפה למידת הצורך ובקבוק מים גדול חובה, וכמובן להבין מצב רוח טוב.
  • זמן מומלץ לבילוי – לחלוטין תלוי בכם, בכושר, בזמן הפנוי ובחשק. אתם יכולים לשחק משחק או שניים מהירים או לעשות טורניר ארוך לכל אורך הערב או אחר הצוהריים. שווה לחפש עוד מעגלים ולהרחיב את חבורת המשחק שלכם.

אל תישארו רעבים

כפי שאתם רואים, יש הרבה אפשרויות לבילויים מגניבים ושוברי שגרה עם חברים. חלק מהאופציות הן כאלה המאפשרות לנו לקנות אוכל במקום כמו באולינג או בילוי בלונה פארק, אבל הרבה מאוד מהאטרקציות המהנות באמת יכולות לדרוש מכם להתארגן עם אוכל לפני ההגעה. בילויים כמו פיקניק בחיק הטבע, משחק ספורטיבי או טיול, הן כאלה שחשוב לדאוג לאוכל טעים מראש בעצמנו. האמת היא שלגמרי אפשר להפוך את זה לחלק מהבילוי ולעשות על האש: נקניקיות פרימיום משובחות, המבורגרים שמכינים במהירות, תוספות טעימות ועוד. העיקר כמובן שתדאגו לזה מראש שלא תהיו רעבים בלי פתרון, מצב מבאס לגמרי.

רעיונות למאכלים נוספים שאפשר לקחת לדרך

אם הבילוי שלכם הוא יומי, ואם יש נסיעות ארוכות שמתוכננות, שווה לגמרי גם לדאוג מראש לאוכל טעים לדרך, לרגעים שמתחשק לחטוף משהו ולא רוצים לעצור במיוחד. כאן למשל יש מתכונים לכריכים שלגמרי שווה להכיר – כל הפסטרמות והנקניקים המשובחים, לחם טרי, ממרחים מפתיעים ורעיונות מדליקים שכנראה לא חשבתם עליהם.

לסיכום

אז איזה בילוי עם חברים מתחשק לכם לנסות בקרוב? ובכן, האמת היא שזה ממש לא משנה אם מדובר על חוויה בפיינטבול או  מתח של חדר בריחה או על משחק כדורגל סוער מלא צחוקים, כל עוד אנחנו מבלים עם האנשים שאנחנו אוהבים, הכול פשוט מושלם. מה שכן חשוב לזכור שלא כל מקום מציע לקנות אוכל וכדאי להתארגן מראש על דברים טעימים אם אתם מתכננים בילוי משותף בחוץ. מקווים שתיהנו ושיהיה בילוי בלתי נשכח!

מאמרים נוספים