דייט בים: מה מביאים, מה אוכלים ואיפה נפגשים?

כשאנחנו מתכוננים לקראת דייט חשוב ומרגש, אנחנו מכוונים לאווירה קלילה, נעימה ורגועה אבל גם קרובה שתאפשר לנו לחזק את הזוגיות שלנו, או ליצור זוגיות אינטימית, בפרט אם אלו הן הפגישות הראשונות שלנו. יש חשיבות גדולה מאד לבחירת המיקום, ונראה כי ריבוי החופים בארץ הפך את האפשרות של דייט בים לאחת האפשרויות המועדפות על רווקים ורווקות, וזוגות באופן כללי. בעוד עולם הדייטים הוא כזה שעשוי להיות מבלבל עבור רבים, האופציה של דייט בים בהחלט יכולה להפוך את הפגישות ליותר נעימות, כמובן אם עושים זאת בצורה חכמה עם תכנון מראש. הנה כמה נקודות מחשבה ששווה להתייחס אליהן.

דייט ראשון או שני?

השאלה החשובה ביותר היא מתי דייט בים יתאים, והאם הוא מתאים בשביל המפגש הראשון שלנו עם הדייט. ככלל, אין בעיה ללכת על דייט בים כדייט ראשון, אבל חשוב מאד לזכור כי האווירה של הים ואופי הישיבה יחד הם כאלו שמצריכים קרבה מסוימת. על כן זה לא תמיד רעיון טוב לדייט ראשון ולפעמים עדיף לפגוש את הפרטנר שלנו במקום יותר נטרלי כדי שהוא/היא ירגישו בנוח, ורק אחרי שנוצרת קרבה ונראה כי יש רצון בקרבה אינטימית יותר, אפשר להתקדם לדייט בים.

מעבר לכך חשוב לזכור שאם מדובר על דייט בים שכולל גם שחייה, המשמעות של הדבר היא שיש ללבוש בגדי ים וצריך לזכור שלא כל אחד מרגיש בנוח לעשות זאת על ההתחלה. לכן חשוב להבין את הלך הרוח של האדם שיוצא אתכם לדייט ואם דבר כזה יתאים לו.

מה מביאים לדייט?

הנה האביזרים הבסיסיים ביותר שאתם חייבים להביא אתכם לכל דייט בים:

  • מחצלת: עד כמה שהים הוא מקום מהנה, ישיבה על החול לזמן ארוך היא ממש לא כיפית ובטח כשמדובר בימים חמים. חשוב לדאוג ולהביא אתכם מראש מחצלת איכותית, וכדאי לבדוק שהיא מרווחת מספיק בשביל הדייטים הראשונים כאשר הקרבה הפיזית היא עדיין לא משהו שקרה ביניכם. לחלופין, אפשר להביא סדין או כל בד אחר שהוא גדול מספיק ושנעים לכם לשבת עליו בים.
  • מגבות: גם אתם לא מתכננים להיכנס ולשחות בים, תמיד טוב שיש מגבות בהישג יד. זה ייתן לכם כמובן את האפשרות להיכנס ולשחות גם אם לא תכננתם את זה.
  • בגדי ים: שווה להביא אתכם בגדי ים לפחות בתיק, גם אם לא תכננתם לשחות. אם אתם מרגישים ספונטניים ושיניתם את דעתכם, תוכלו ללבוש את בגד הים ולהיכנס לטבילה נעימה במים.
  • כיסאות ים: מומלץ להביא שני כיסאות ים למקרה שימאס לכם לשבת על המחצלת. זכרו שאם אתם עדיין לא מכירים טוב את הדייט שלכם, יכול להיות שזה משהו שחשוב להם ושהם מעדיפים לא לשבת על החול.
  • צידנית: אין ספק שדייט טוב בים הוא כזה שנדאג להביא אליו אוכל טעים ושתייה מרעננת (ועל כך פירוט בהמשך), ולכן חשוב לדאוג מראש לצידנית איכותית ולאחסון כל הדברים. מומלץ להביא קרח אם אתם מדובר במוצרים המצריכים שמירה על קור.
  • פתרונות הצללה: בשעות היום, אם אתם לא בטוחים שתהיה סככה פנויה בחוף, חשוב לדאוג לפתרונות הצללה כמו שמשיה גדולה או גזיבו.

פיקניק בדייט: מה אוכלים בדייט?

אז הים הוא התפאורה המושלמת לדייט רומנטי, אבל ברור שחלק משמעותי ביותר הוא האוכל שנביא איתנו, והשקעה מצידנו בהחלט צפויה להיות מוערכת מצד הפרטנר שלנו. עם זאת חשוב לזכור כשמדובר בתנאים לא אידיאליים לאכילה ולכן צריך לדאוג לאוכל שמתאים. אנחנו ממליצים בחום ללכת על כריכים מושקעים, והרעיונות הם באמת אינסופיים. כריך אווז חם בקרואסון, קוביות כריך עם פסטרמה טרייה, מיני פיתות עם בשרים וממרחים וכל מה שאתם והדייט שלכם אוהבים. כמובן שאפשר ללכת על  בייגל עם גבינת שמנת וסלמון מעושן, כריך פסטו וגבינות וכן הלאה. מעבר לכך, חשוב מאד לדאוג לשתייה טובה. בגזרת האלכוהול אנו ממליצים על משקאות קלילים יותר, בירות או יין קליל מבעבע בהתאם להעדפות שלכם, ומעבר לכך כדאי להביא בקבוק שתייה קלה ובקבוק מים אחד. שימו לב שלחלק מהחופים אסור להכניס בקבוקי זכוכית, ולכן כדאי להימנע מכך ולהביא מראש רק בקבוקי פלסטיק לשתייה.

יום או לילה: כך תבחרו נכון את העיתוי המתאים להיפגש על החוף

כעת נשאר להחליט אם נרצה ללכת על דייט בים בשעות היום או בשעות הלילה. לשתי האפשרויות יתרונות וחסרונות שונים, וחשוב להחליט כמובן בהתאם לעונות השנה. כשמדובר בקיץ, כמובן שדייט במהלך היום הוא מעולה עם אפשרות לטבול במים המרעננים. יחד עם זאת, מי שסובל מחום אולי לא ייהנה בשעות החמות ביותר, לילות הקיץ בישראל הם נעימים ומפנקים בשביל דייט לילי רומנטי. בחורף לעומת זאת, הלילות עשויים להיות קרים מאד גם כשאין גשם, ועם הרוח החזקה זה אולי לא הרעיון הכי טוב. בימי חורף שמשיים, בילוי משותף בחוף הים במהלך היום הוא בהחלט רעיון מצוין. חשוב להיות קשובים בעניין הזה לרצונות של בן/בת הזוג לדייט.

לסיכום

דייט בים הוא בהחלט בילוי מושלם לזוגות, בין אם אלו המפגשים הראשונים או בילויים של זוגות ותיקים. חשוב מאד לבחור אם לקיים את הדייט ביום או בלילה בהתאם לעונות השנה, לדאוג מראש לכל האביזרים החשובים והבסיסיים שאסור לוותר עליהם, וכמובן להתארגן מראש על אוכל טעים ומפנק לדייט עצמו. אנו ממליצים בחום על המוצרים של זוגלובק להכנת כריכים משובחים וטעימים, שאותם תמצאו ברשתות המזון ובסופרים השכונתיים בקרבת הבית ממש בקלות. אם תשקיעו מעט מחשבה ותכנון מראש, אתם בהחלט צפויים ליהנות מדייט רומנטי, כיפי ובעיקר לא שגרתי.

מאמרים נוספים